Fri frakt | Prismatch |

Nöjdhetsgaranti

Vårt högsta mål är att du är nöjd! Har du funnit ett lägre pris så matchar Baby Brezza priset. Prismatchning kan begäras innan köpet eller inom 7 dagar efter ditt köp, du behöver bara dokumentera att du har funnit en identisk produkt till ett lägre pris, som finns i lager och kan läggas i kundvagnen. Sedan kontaktar du vår kundtjänst på kundtjanst@babybrezza.se

Villkor för prismatchning:
  • Vi matchar priset om du hittar ett lägre pris på en identisk produkt från en kvalificerad online-återförsäljare, maila oss på kundtjanst@babybrezza.se så kommer vår kundtjänst att validera och matcha priset (undantag gäller).

  • Prismatchning gäller det matchade priset inklusive eventuell frakt.

  • Prismatchning kan begäras innan köpet eller inom 7 dagar efter ditt köp.

  • Prismatchning är strikt begränsad till varor som finns tillgängliga på BabyBrezza.se.

  • Varan måste vara identisk (färg, storlek, artikelnummer) och finnas i lager hos den kvalificerade online-återförsäljaren.

  • Priset som matchas måste vara giltigt och aktivt när kundtjänst behandlar din förfrågan. Vi kommer att kontrollera den kvalificerade online-återförsäljarens webbplats för att validera pris, artikel och lagersaldo i deras butik.

  • För att behandla din förfrågan om prismatchning efter att ett köp har skett så krävs ett giltigt ordernummer eller kvitto från BabyBrezza.se. Utan någon av dessa kan en prisjustering inte utföras.

  • Vi matchar mot online-återförsäljare som bedriver sin verksamhet i Sverige, dvs klassas som en svensk juridisk person och har ett fysiskt säte/svensk adress, har registrerad omsättning i Sverige samt följer de lagar och skatter som gäller i Sverige. Vidare behöver de vara anträffbara när det gäller garantier och service för svenska konsumenter.
Undantag prismatchning:
  • Utförsäljningar, flash sales, lagertömningar, försäljning av lager i samband med konkurs eller likvidation, skadade produkter, begagnade produkter, öppnade paket, rekonditionerade/renoverade produkter, om köpet utförts av någon annan, eller hyrköp.
  • Rabattkoder, nykundserbjudanden i samband med registrering i nyhetsbrev, lojalitetskort, kampanjkoder, kreditkortserbjudanden, presentkortserbjudanden.
  • Använda eller returnerade varor (så kallade "demovaror" eller "fyndvaror")

  • Varor som säljs av tredje part på marknadsplatser.

  • Validering av pris, artikel och tillgänglighet kommer att kontrolleras mot webbplatsen för den kvalificerade online-återförsäljaren.
  • Broschyrer, tryckta annonser, e-postrabatter och priser i fysiska butiker kan inte valideras och är undantagna från prismatchning.
  • Prismatch gäller endast privatpersoner.

    Returer & byte:

    För att returnera din order, skicka tillbaka din produkt och skriv med ditt ordernummer, namn och returorsak på en lapp och skicka med det i returpaketet. Var vänlig notera att det kan ta upp till 10 arbetsdagar innan vi registrerat att vi fått din vara i retur.

    Uppge alltid följande vid retur eller byte:
    1.) Ordernummer
    2.) Ditt fullständiga namn
    3.) Returorsak

    OBS! Returer ska skickas som "postpaket" och inte "ombudspaket". Transportrisk ligger hos kund. Detta innebär att konsumenten är skyldig att betala för de artiklar som kommit bort eller skadats under transporten tillbaka till IBP Scandinavia AB. Be alltid om kvittens från ditt ombud när du genomför en retur till oss. På så vis är sändningen alltid spårbar.

    Returer skickas till:

    Partnerlogistik Sverige AB
    Att: IBP Scandinavia AB
    Österängsgatan 6 port 2
    521 34 Falköping
    Sverige

    24 månaders garanti:

    På köp gjorde på BabyBrezza.se erbjuder vi en garantiperiod på 24 månader från det ursprungliga inköpsdatumet.

    Baby Brezza Expert Support:

    Vi vet att du redan är upptagen med att ta hand om ditt barn. Därför erbjuder vi alltid femklassig support och står redo att hjälpa dig varje steg på vägen. 

    Kontakta oss på kundtjanst@babybrezza.se

    Kundtjänstförfrågningar svaras vanligtvis inom 24-48h på vardagar. Under helgdagar och röda dagar svarar vi vanligtvis nästkommande vardag.

    Frågor som rör funktion och eventuella reklamationer:

    För att kunna behandla ditt ärende så snabbt som möjligt ber vi dig att skicka in nedan.

    • Kvitto/ordernummer på ditt köp
    • Bild eller video som påvisar felet för att underlätta att identifiera problemet och påskynda ärendet.
    Hitta svar på de vanligaste frågorna redan nu gällande Formula Pro, underhåll och för mäthjulsinställningar, vänligen besök vårt Hjälpcenter - FAQ